Ako postupovať pri vrátení/výmene/reklamácii?

Prajete si z akýchkoľvek dôvodov tovar vymeniť?

Urobiť tak môžte do 5 dní od doručenia tovaru.

Postup je úplne jednoduchý:

  1. Vyberte si nový tovar z našich stránok na www.fancys.sk a urobte novú objednávku. Vyberte dopravu prostrednícvom Kuriéra DPD a zvoľte platbu prevodom.
  2. Do poznámky napíšte číslo pôvodnej objednávky a informáciu, že táto objednávka je výmenou pôvodného tovaru. (uveďte prosím kód tovaru alebo jeho popis a veľkosť, aby sme vedeli o ktorý tovar ide)
  3. Zabaľte tovar na vrátenie spolu s vypísaným formulárom. Formulár môžte tiež zaslať aj emailom na shop@fancys.sk.
  4. Pri doručení Vašej novej objednávky odovzdáte tovar na vrátenie kuriérovi. Nieje potrebné tlačiť akékoľvek štítky, kuriér Vám balik označí a preberie.

Poštovné a ostatné poplatky účtované v objednávke za výmenu tovaru máte ZDARMA, poplatky účtované navyše Vám odpočítame vo faktúre.

UPOZORNENIE!

Využiť možnosť výmeny ZDARMA je pri jednej objednávke iba raz. Ak si prajete vymeniť z tej istej objednávky ďalší tovar, alebo vymieňať tovar, ktorý už bol zaslaný ako náhrada za výmenu, poštovné za toto vrátenie hradíte Vy ako zákazník, ako aj poštovné za opätovné doručenie. (nebude Vám odpočítané z faktúry, v tom prípade môžte zvoliť ktorúkoľvek možnosť dopravy). Tovar môžte vymeniť až do 14 dní odo dňa doručenia k Vám. Náklady na výmenu tovaru neskôr ako 5 dní od doručenia Vám však v tomto prípade nebudú vrátené.

Tovar je možné vymeniť aj priamo na predajni FANCY’S – OC Retro, Nevädzova 6, Bratislava. 
  1. Prineste tovar, ktorý si prajete vymeniť spolu s faktúrou a na prevádzke si vyberte iný tovar v sume rovnakej alebo vyššej ako je suma vymieňaného tovaru. Výmenu spracujeme priamo na mieste.
POZOR! Tovar na vrátenie a výmenu musí byť s pôvodnými visačkami, v stave akom Vám bol doručený, bez známok akéhokoľvek opotrebenia. Tovar nosený alebo inak poškodený Vám nebude vymenený ani ho nebude možné vrátiť. V tomto prípade Vám budú účtované náklady na opätovné zaslanie tovaru k Vám alebo vrátenie a výmena takéhoto tovaru nebude možná.

Nesadla Vám veľkosť alebo si jednoducho prajete tovar vrátiť?

Tovar z Vašej objednávky z www.fancys.sk môžte u nás  jednoducho vrátiť do 14 dní od doručenia objednávky. Postup je úplne jednoduchý:

  1. Vypíšte formulár na vrátenie tovaru ktorý nájdete nižšie na stránke, vypíšte informácie o produktoch na vrátenie. Formulár pribaľte do balíka s tovarom na vrátenie alebo zašlite emailom na shop@fancys.sk
  2. Nezabudnite vyplniť číslo účtu v tvare IBAN, kam Vám vrátime sumu za vrátený tovar.
  3. Zabaľte a odošlite tovar na vrátenie prostredníctvom Slovenskej Pošty na adresu:
Fancy’s by Elisabeth Welter, s.r.o., Nevädzova 6, 82101 Bratislava

4. Po doručení tovaru k nám a skontrolovaní jeho stavu Vám vystavíme dobropis a najneskôr do 14 dní zašleme sumu za tovar na bankový účet, ktorý ste uviedli. Zvyčajne obdržíte platbu už do 2 dní.

Tovar nám prosím nezasielajte na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. Odporúčame tovar zasielať doporučene a uschovať si podacie číslo. Náklady na dopravu vráteného tovaru hradí kupujúci.

Potrebujete tovar zakúpený u nás reklamovať?

  1. Vytlačte si formulár pre reklamáciu tovaru, ktorý nájdete nižšie na stránke a vypíšte informácie o Vašej objednávke a reklamovanom tovare.
  2. Popíšte dôvod reklamácie, reklamovanú vadu, resp. iné informácie potrebné k reklamačnému konaniu.
  3. Tovar prineste osobne na našu prevádzku alebo ho zabaľte a pošlite prostredníctvom Slovenskej Pošty na adresu:
Fancy’s by Elisabeth Welter, s.r.o., Nevädzova 6, 82101 Bratislava

4. Po vybavení reklamácie vo Váš prospech Vám bude suma za tovar a suma za poštovné refundovaná na účet uvedený vo formulári.

Neposielajte prosím tovar na dobierku, takýto balíček sa Vám vráti naspäť neprevzatý.

V prípade uznania reklamácie Vám okrem hodnoty tovaru redunfujeme aj náklady na poštovné pri zaslaní tovaru naspäť.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom výmeny/vrátenia/reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na info@fancys.sk alebo telefonicky +421 911 882 937 v pracovné dni medzi 10:00 – 16:00. Poradíme Vám ako správne postupovať a vyriešime s Vami všetky Vaše prípadné otázky.

Celý reklamačný poriadok nájdete tu

Tu si môžete stiahnuť formulár k reklamácii / výmene / vráteniu tovaru

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz